Tönkretesznek a gondolataim

Eppen a gep elott ulok ragozok. Delutan kiraktam a mai uj Halott penz szamot a Darabokra torted a szivemet, nyilvan neki. Utana ledoltem kicsit aludni, o gondolom edzeni volt, mert 2 orat nem volt fent. 5 perc mulva latom, hogy lajkolta a srac elotti expasijanak a bejegyzeset, o is ugyanezt a szamot osztotta meg utanam 4 oraval. Tehat nem az enyemet lajkolta be. Meglepetesemben olyan rohoges szakadt ki belolem, hogy a ragot kikoptem a sarokba :D
Azt hiszem ez mindent elmond, hogy is all hozzam. Azaz sehogy.
Olyan sok kerdes kavarog a fejemben, a szivemben, ma borzasztoan hianyzik valamiert. Magamhoz huznam, megcsokolnam, gyengeden hozzaszoritnam a falhoz. Mikozben mar le kellett volna toroljem, de jelen pillanatban kibaszott gyengenek erzem magam nelkule. Az a gond, hogy onnantol nincs visszaut. Nem tudom, hogy barmikoris ra fog jonni hogy engem szeret, olyan kislany meg erzelmileg.
Nem hiszem, hogy az en posztomat azert nem lajkolta, mert nem akar bantani ezzel, nyilvan ebbe nem godolt bele, mert akkor nem osztott volna meg egy vicces hazassagi kepet a srac oldalan 30 perccel utana, hogy irt nekem egy gratulalo uzit a velem megjeleno teves riportom kapcsan.

"-szia, gratulálok az interjúhoz! nagyon jól sikerült, öröm volt látni!

-Szia. Koszi szepen."

Facebook szerint meg nem is latta, hgy irtam, de lehet messengerbol nem irja ki ha megnezi, azota meg nem nezte meg mikor belepett facere

Vajon mikor hatarozom el magam, hogy letoroljem, hogy ne lassam mit csinal? Az exbaratnomet 4 honap utan toroltem le mindenhonnan, es masfel ev mulva irt, hogy beszeljunk.
Probalom mindennel elvonni a figyelmemet rola, de ma nagyon nehez napom volt..
Jovoheten ujrakezdem az edzeseket.

Barcsak rajonnel, hogy engem akarsz. Nyisd ki a szivemet belulrol a kulccsal. Vagy olj meg, hogy ne erezzem ezt a fajdalmat, hogy nem szeretsz. Hogy nem szeretsz te se. Az egesz eletem egy kibaszott nagy boldogtalansag amiatt, hogy azok a nok nem szerettek akiket en szerettem.

Probalok minel kevesebbet erezni irantad, mert tudom hogy most te se vagy onmagad, es amig eldontod mit akarsz velem vagy nelkulem ne utaljalak meg, ne valjal az ellensegemme. Vajon mit gondolhatsz most?

Most igy belegondolva biztos nem lehet jo erzes, hogy ket pasi is neked tette ki ezt a szamot mert osszetorted a szivuket, mert a vilagot te jelentetted nekik. Es lehet, hogy meg mindig..