2011 aprilis - 2015 december 24


Sokat bantottal ebben a felevben azzal, hogy minden igyekezetem ellenere sem szeretsz. En a szivemet adtam, te a pofonokat. Most mar annyira faj, hogy nem birom tovabb, le kell toroljelek, hogy ne tudjak rolad semmit. Mindig azt nezem, hogy fent vagy-e, es hogy posztoltal-e vmit, Mivel kozeli ismerosre voltal allitva azonnal lattam ha irtal valamit, es nagyot dobbant a szivem, hogy mi lehet az, a pasival kapcsolatos-e. Nem birom tovabb, elertem azt a hatart amikor mar jobban faj mint amennyire erdekel. Gyozott a jozan eszem. Sokadszorra is az bizonyosodott be, hogy nem eri meg oszintenek lennem, jofiunak, odaadonak, jobaratnak, tarsnak, akire lehet szamitani. Helyette en is csak ki kene hasznaljam a lanyokat, sorban allnanak az ajtom elott annyira odalennenek ertem.
Most ujra fel kell epitsem magam Nelkuled, amig ram nem talalsz ujra ( ha egyaltalan eljon ez az ido ), hogy keszen alljak meghoditani Teged. Vagy a folyamat vegen kiszeretek Beloled. 
Te vagy az egyetlen No aki szoke hajjal is tetszik. Roviden is. Smink nelkul is. Mikor faradt vagy. Mikor szet vagy csuszva. Mikor a sok szar miatt azt se tudod mit csinalj. Mikor el vagy veszve. Mikor munkamanias vagy. Mikor felaldozod magad, hogy a barataidnak jobb legyen.

Hogy alazhattad meg igy magad, hogy visszamentel hozza? Gondolom hogy rohoghetett a matchboxkiraly. En szegyellem magamat helyetted is. Ha forditva tortent akkor is.

Amikor eloszor irsz a szulinapom utan, hogy hianyzok ( egyaltalan nem vagyok benne biztos hogy irni fogsz, meg a szulinapomkor se ) belinkelem Neked a blogomat. Hogy olvasd el mennyire szeretlek. Es mennyi fajdalmat okoztal ezzel. Es remelem, hogy par konnycseppet hullajtasz ertem mikozben ezt olvasod.

Eletem legszomorubb karacsonya ez, pedig lehetett volna a legszebb is. Azt hittem mar nem lehetek boldogtalanabb, de tevedtem.
Lattam, hogy bejelolted, hogy jossz a Kowalsky es a vega koncertre, de remelem nem leszel ott, mert mar megvettem a jegyeket.
01:36 Pentek. Es mostantol nem vagyunk ismerosok. Sajnalom, hogy ezt kellett tennem. Es elsirtam magam. A megkonnyebbulestol, attol hogy elvesztettelek, attol hogy 4 es fel evet Te jelentettel nekem es most ez szertefoszlani latszik.
Talan egyszer rajossz mit jelentek Neked, hogy ha azt erzed az örökre lehet örökre is, az nem azt jelenti, hogy lemondassz az összes tobbirol, hanem, hogy kiallsz amellett az Egy mellett. De ugyis csak kesobb er el Teged a fajdalom. Vagy pont most ert el, ahogy ezt olvasod?

Kibaszottul szeretlek meg mindig, pedig kuzdottem ellene az elozo egy honapban. De Te nyertel...
;`(

blogra27.jpg