Utószó

Az elso nyugodt napom a heten, miota kitetted a kozos kepeteket. Delre lementem edzeni, a szart is kipreseltem magambol. Elszivtam 5-6 cigit is. Aztan eppen a darts vb-n nezem az egyik kedvenc jatekosom Vincent van der Voort meccset, mikor kitetted a 32-es mosolygos kepet. Es megszallt a nyugodtsag. Az egy 4 nappal a szakitas elotti kep. Itt boldog is voltal meg boldogtalan is. Most is biztos csapongsz, 21.-e ota 3szor valtoztattad meg a profilkepedet. A scrac egyszer se tett ki veled kozos kepet meg hatterkepnek se soha. Nem sajnalom toled a boldogsagot, ideig-oraig biztos az vagy. 
De en nem ilyen boldogsagra vagyom. En olyanra vagyom, ahol feltetel nelkuli szeretet van es nem azon kell izguljak, hogy a masik mit erez. Vagy mit nem. Vagy holnap mit fog vagy mit nem. Vagy ha nehezseg adodik. Egy parkapcsolat arrol is szol, hogy ha felmerul valamilyen problema, kozos akarattal oldja meg a ket fel.
Az is beszedes, hogy a Kriszti es a Moni se lajkolta a pasival kapcsolatos kepeket eddig se, most se.
Ha esetleg eljegyeznek vagy terhes leszel es valahogy egyutt maradtok sok sikert kivanok a tovabbi eletben. Meg is erdemlitek egymast igy...

De kivanom, hogy ne tedd tonke magad. Csak akkor ertekelhetsz engem, ha megint osszetorik a szived. 
Igazabol nem ertem, hogy miert csinalod ezt magaddal. Talan a vegen te is megvilagosodsz. De en most befejeztem.

Lehet talalkozunk a most bizonytalan jovoben. Lehet, hogy nem. Mindenesetre ez csak akkor fog kiderulni, ha megkeresel. Es most tedd a szivedre a kezed es csukd be a szemed. Latsz magad elott?

blogra30.jpg

blogra31.jpg