Fajdalmas felismeres

Ma osszealltak a kirakos darabjai.
Azzal kezdodott, hogy a szakitas ota nem posztolt semmit instagramra. Aztan december 7.-en kitett egy karacsonyfat, littlechristmas littlelove hashtaggal. Ma ujra kirakott egy karacsonyfat firstchristmastogheterrel, a srac is kitette ugyanazt a karacsonyfat. Tehat mar december 7.-e ota jarnak ujra. Oriasi csalodas ez. Meg a karacsonyfas kep elott kitett egy fagyott cseresznyefat. En ugy ertelmeztem, hogy az a megfagyott cseresznye, azaz a halott szerelem jelkepe, ugynezki megint tevedtem es az a fagyott cseresznye tulelese volt. A kisherceges idezet is ezzel volt kapcsolatos akkor, hogy step by step probaljak ujra meg. A Nickelback - How you remind me szammegosztast meg mindig nem tudom hova tenni, mivel ez egy szakitas utani elbucsuzo szam, itt teljesen biztos voltam benne, hogy vegre  eldolgozas szakaszban van, es karacsonyig irni fog nekem.

Napersze :D Silly me. Annyira akartam hinni benne hogy megooldja magaban es elengedi a sracot, hogy teljesen bekajaltam mindent. Helyette kiderult, hogy minden szavaval utotte a masikat, hangoztatta, hogy tanul a hibaibol, hat lofaszt. Gyenge vagy. Gyengebb vagy mint gondoltam.
Volt egy idezeted amit lajkoltam  "I want someone to look at me and think, She is my happy ending" . Azt irtad oda, hogy "Csak ennyi kell..." Kibaszottul alszent vagy. Mert ha csak ennyi kene akkor most jarnank. Az a srac sose fog rad igy tekinteni. Dugni jo vagy, de semmi felelossegvallalas. Nem is tudom elhinni hogyan jutott be ujra a bugyidba. Hogy tudsz belenezni a tukorbe, hogy megint lefekudtel vele? Mennyire lehetsz sexmanias, hogy visszamentel hozza? Hogy megalaztad magad miutan egyszer kidobott, mint macskat szarni. 5 perc alatt. Reggel. Szanalmas vagy. Hogyan szerethetlek megis? Azert, mert most a rossz sraccal vagy egyutt. Es ha ujra szetmentek 2-3 honap mulva valahogy rajossz, hogy mi a helyes ut. Hogy ki szeret igazan. Hogy ki tisztel igazan. Hogy ki mellett erezheted magad Nonek igazan. Hogy kivel lehet epiteni a jovot igazan. Hogy ki van melletted a szarban is igazan. Hogy en a szivemet kiteszem erted ugy igazan. Hogy en akkor is ott vagyok melletted amikor senki nincsen melletted.

A Kygo - Here for you dalmegosztasodnal mar ereztem, hogy valami nincsen rendben, de betudtam annak, hogy hianyzik a srac, szar napod volt. Aztan a Byealex - Meg mindig megosztasnal mar tudtam. Hogy megint jartok. Hogy megiscsak gyenge voltal.Aztan az exes megosztasnal megint megnyugodtam, mert az a bizalomrol szolt, ha egyszer elveszited, nem jon vissza. Meg hogy Hogy mindig ott lesznek a ketsegek a fejedben.
Aztan december 21.-e hetfo. A 9:45-os busszal mentem volna edzeni. En voltam az elso a megalloban. Amig odaert a busz lettunk hatan. Tele volt a busz, mindenki felpreslodott, csak en maradtam le, ugyhogy a 11:25-ossel kellett menjek. Kozben felmentem a facere, es sokkoltal a Oreg tavi sracos kozos kepetekkel. Ott mar biztos voltam benne hogy jartok, de hitegettem magam, hogy egy szanalmas huzas toled, hogy a srac tudja hogy hianyzik neked. Kibaszott naiv vagyok.

Firstchristmastogether.

Kitettem Kobe Bryant bucsubeszedet a visszavonulasaval kapcsolatban. Ezzel koszonok el Toled. Mert holnap, karacsony napjan le kell toroljelek az ismeroseim kozul. Mert nem birom tovabb. Mert nem tudlak tovabb igy szeretni, mert kozben elegek. Igy megovom azt a nagy szerelmet amit erzek irantad, ha majd a jovoben. megkeresel.

Szeretlek nagyon.
5 … 4 … 3 … 2 … 1


blogra26.jpg