"Szakitottunk ma reggel."

(Throwback-poszt)

Oktober 28 szerda.
Ez a mondat fogadott, mikor az agybol felalomban megneztem, hogy irt-e.
De ne szaladjunk ennyire elore.


Oktober 25 vasarnap
2-3 hete nem csinaltak mar kozos kepet, hat ma igen. De meg milyet. D ugynok fulig ero 32-es mosollyal boldogsagot sugarzo arccal nez vissza ram, mellette a pasi. Nagyon szarul erzem magam. Teljesen lehoz az eletrol. Totalis kilatastalansagot erzek. Ugy erzem, hogy vege mindennek, keves voltam.

Oktober 27 kedd
Kitett egy ketertelmu idezetet, amin nem tudtam atsiklani. Annyira rosszul voltam nem is tudom leirni, napok ota csak a 4-5 szal cigi tartotta bennem a lelket. Ugy ereztem a 3,5 honap alatt teljesen elfaradtam. Ugyhogy rairtam, hogy mit ert ezalatt az idezet alatt. Aztan elkezdtunk beszelgetni. es kiderult, hogy annyi mindent bebeszeltem magamnak, es a fele se igaz a dologbol. Nem mind arany ami fenylik. Hogy a kapcsolatuk nem az a boldog szerelem, amit en eddig hittem. Hogy forduloponthoz ertek, es dontenniuk kell folytatjak-e hosszutavon. Abban biztos voltam, hogy ha D ugynokon mulik akkor folytatjak. Valahol azt erzem, hogy szakitani fognak rovid idon belul.

Oktober 28 szerda
Nem lepett meg az uzenet. A napi cigik utan honapok ota ereztem ugy, hogy nincs a mellkasomon az a nyomas ami volt. Kicsit fellelegeztem. Kozben lelkiismeretfurdalasom volt miatta, mert tudtam, hogy most nagyon szarul lehet. Delutanig abban a hitben voltam, hogy o szakitott. Aztan beszelgettunk kicsit es kiderult, hogy a srac reggel 5 perc alatt kidobta. Es aznap elhozta tole a cuccait, es visszakoltozott a tesoihoz. Tehat igazam volt, hogy egyutt laktak.
Valoszinuleg a tegnapi beszelgetesunk nem befolyasolta semmiben. Az egyetlen eselyem az volt, hogy ha a srac hibazik. Hibazott. Meg mindig nem hiszem el, hogy ez tortent. Most ugy erzem, hogy ha a kovetkezo 2 hetben nem megy vissza hozza van esely arra, hogy tultegye magat rajta karacsonyig

Del korul megkeresett az egyik internetes ujsag rovatvezetoje, hogy keszitene velem egy cikket a hires szineszre valo hasonlosag miatt. Miafasz. Volt az elso reakciom.


"Szeretlek"

Ezt a szot nem sokszor mondom ki, de ha igen ugy is gondolom. Nalam ki kell erdemelni.

blogra8.jpg