Gondolatok halojaban

Valoszinuleg nem elte bele meg magat a hianyomba, mert most jol elflortolgetnek a matchboxkirallyal, mindig faziskesessel eli meg az erzelmeit.  Ha ujra rossz idoszak lesz az eleteben fog csak rajonni, hogy nem vagyok mar ott, hogy erot adjak neki. Szomoru dolog ez. De csak ez indithatja el ujra iranyomba.
Ma nyugodtabb vagyok, kicigiztem magam reggel. Masfel het utan is meg keresem a helyemet nelkule. Neki biztos nincs ilyen problemaja, mivel nem erzett irantam semmit. A szanitec beszorta a verzo szivem helyet meg adott ket morfiuminjekciot, most vagy az utolso verrogoket kohogom fel a tudombol, vagy ez mar a megtisztulas jele.
Kivancsi vagyok, hogy fog-e irni valamikor, mondjuk karacsonykor. En nem tudok mit irni, mar kiirtam magambol. Ha nem erez addig se semmit irantam, egyre kevesebb ra az esely. Kar ezert az egeszert. Milyen boldog karacsonyom lehetne ha o is szeretne. Eletemben eloszor. Boldog karacsony. Vajon milyen lehet egy boldog karacsony? Eleg utopisztikusan hangzik.