New year, but my goal is the same. You.

Igazabol visszanezve tul sokat ismetelgetem magamat ami eleg unalmas lehet, mert 40 napja nem beszeltunk es fogalmam sincs mi jarhat a fejedben, ezert nincsenek valaszok a kerdeseimre.
De talan ma eszedbe jutottam mikor kitoltotted az "Elotted az ev" naplodat.
Meg mindig nem vagyok benne biztos hogy talan a szulinapomkor irni fogsz. Abban se vagyok biztos, hogy visszairnek-e.
Hullamokban ernek el a jo es a rossz hangulatok, nem tudom meddig tart egy-egy ciklus. Probalok a sajat dolgaimra koncentralni, de nem konnyu.
Annyira nehez megvalnom toled, meg mindig nem tudtalak eldobni magamtol. Pedig neked konnyen sikerult.
Csak azt tudom, hogy hetfotol ujra edzotaborba vonulok, heti 5-6 edzes, este cardio es dieta minden mennyisegben. Valamikor helyre kell alljon a lelki egyensulyom.
Hianyzik minden ami te vagy. Az osszes hulyesegeddel egyutt. De amig a sraccal vagy nincs helyed az eletemben. Nekem sincs a tiedben.

Legyel ujra onmagad. Talalj ram magadban. En addig probalok eros maradni. Nem miattad, magam miatt.