Nullával nem lehet osztani

Ma ramtort a felismeres, hogy amiota megirtam azt a levelet neki amiben bevallom az erzelmeimet augusztus 30.-an 3 honap alatt meg a felszint se tudtam megkapargatni :D
Minden masra ott a srac ma esti rallykupas kepe amit ahogy fellepett a netre 30 masodpercen belul belajkolt. A tortentek utan meg mindig kozeli ismerosokre van allitva nala a statusz, hogy azonnal lassa ha csinalt vmit a srac. Tenyleg menthetetlen, pedig azt hittem, hogy probal valtoztatni, probal mashogy nezni ram. Nyilvan ez ido es csalodasok kerdese, nem megy egybol. Csak nehez ebben hinni ha semmi latszatja sincs. Meg azt is el tudom kepzelni, hogy mar ujra osszejottek a szakitas ota, ma van pont 1 honapja hogy szakitottak. Marhara csalodni fogok ha kiderul szamomra, hogy azota miota kidobta mint macskat szarni sexeltek. Annyira csak nem alazta meg magat. Ez mondjuk ram is vonatkozik. mert megalazom magam hogy foglalkozok vele, gondolok ra, mikozben az egvilagon semmit nem erez irantam. Borzaszto erzes, hogy nem erez semmit irantam.
En meg 3 honapja abban a tudatban voltam, hogy o is erez irantam valamit a baratsagon kivul. Vasarnap ota megint csak a cigi tartja bennem az eletet. Minden nap ugy nezem meg az adatlapjat, hogy akkor ma ujra kapcsolatban van a sraccal. Ez igy sokaig nem mehet, le kell tiltsam, hogy ne lassam, kulonben megorulok a hianyaban.

Sose eltem meg boldog parkapcsolatban. Az egyetlen eset nem szamit, akkor nem tudtam meg mi merre hany meter. Azota folyton vagy en nem erzek sokmindent a masik irant, vagy irantam nem ereznek. Most vegre eselyt lattam arra, hogy legyen egy ilyen kapcsolatom, a legjobb baratsagokbol alakulhatnak ki a legszorosabb szerelmek. Mivel ismerem a masikat, tudom mit nyujthat szamomra. Es vegre talaltam egy olyan embert akivel passzolok. Es most megint kiderult, hogy a nagy lofaszt, ugyan tenyleg minek is lenne nekem egy boldog parkapcsolatom. Maradnak a kis erzelmi kotodesu sexek, 2-3 honapos kapcsolatnak nem nevezheto valamik, mert hiaba megyek bele hatha erzek majd valamit, de nem. Es ha D ugynok nem no fel erzelemvilagban, gondolatban nem is lesz. Mert most meg csak egy kislany. Pedig mar kozelebb van a 30-hoz. Szerintem azt se erzi, hogy a srac miatt vesztett el engem. Persze bebeszelheti maganak azt hogy ez a dolog csak kettonk dolga, es nincs benne harmadik szemely, de az igazsag az, hogy amikor elmondtam neki hogy szeretem eppen kapcsolatban volt. Most hogy nincsen kapcsolatban kettonk kozul kene valasszon. Es faj, hogy ugy is a matchboxvezetot valasztana, hogy egyszer mar kibaszta. Mennyire lehet az ember onpusztito, megalazkodo, magat bunteto, hogy visszamenjen ahhoz az emberhez, aki nem ertekeli megfeleleon? Mennyire temetheti el a sziveben az ember azt az erzest, hogy neki is jar a boldogsag egy kapcsolatban? Hogy azt az embert valassza aki ezt meg tudja adni?
Nem tudom.

Ma se birtam ki, hogy ne gondoljak ra, ez igy geci nehez lesz, pedig mar egy hete szakitottuk meg a kapcsolatot.
Ma is ha behunytam a szemem csak azt lattam, ahogy a kezemmel vegigsimitom az arcat, kozel lepek hozza es gyengeden megcsokolom.
Mit nem adnek erte, hogy en is egy rohadt kis kocsog lennek, aki erzelmek nelkul kihasznalja a csajokat. Sokkal konnyebb lenne es lelkileg se serulnek.
De az nem en vagyok. Ugyhogy cipelem a keresztemet tovabb a kivegzohelyre. Hatha idovel beall mellem cipelni.

"– Következő!… Kereszthalál?
– Igen.
– Jó. Kimész az ajtón, balra fordulsz, fogsz egy keresztet. Következő!… Kereszthalál?
– Ó nem. Szabadláb.
– Mi?
– Engem elengedtek. Azt mondták, nem csináltam semmit, szabadon élhetek valahol egy kis szigeten.
– Huú! Az nagyon jópofa dolog. Hát akkor eredj!
– Nem. Én csak ugrattalak. Valójában kereszthalál."

 

 blogra25.jpg