Wicked games

Gondoltam, hogy addig nem nyugszol meg amig meg nem probalod vele masodszorra is, mert azt hiszed, hogy most menni fog, es addig nem tudod elengedni mig nem bizonyosodik be az ellenkezoje. Adamnal is ugyanez volt. Szamitottam ra, hogy most is igy lesz, de megis varatlanul ert. Most hogy vegigkonnyeztem az egesz karacsonyt, es vegigaludtam, hogy gyorsabban teljen az ido maris a masodik fazisba leptunk.
Csak ugy erezheted azt, hogy ujra hianyzok az eletedbol, ha zatonyra fut vegleg a kapcsolatod. En meg csak ugy nem foglak megutalni vegleg, es taplalni a parazsat irantad, ha ezt az idoszakot teli alomban toltom, mintha meg se tortent volna, nem tudhatok rolad semmit. 
Naivnak tunok belatom, hogy hiszek abban hogy tobbet is erezhetsz irantam, mikor leirtad, hogy nem tudod elkepzelni ezt. De a koztunk most levo tavolsag elegendo lehet arra, hogy beinditson benned olyan erzelmeket, hogy vissza akarsz kapni az eletedbe.
Nem tudom, hogy eljon-e ez az ido valamikor is. De a ket legfontosabb tulajdonsagom a turelem es a vegtelen kitartas. Mindent ezzel ertem el az eletemben. Mindent amit felepitettem a semmibol a pokerben ezzel ertem el.  Azt is hogy tuleltem egy halalos betegseget. Azt is, hogy edzessel ujra ferfit faragtam magambol. Hogy tudat alatt probara teszed a beled vetett bizalmamat es hitemet. Csak egyet mondhatok: ha csak meg akarnalak dugni mar kerestem volna valaki mast, nem szenvednek ennyit. Remelem megkeresel. Mindenesetre ugy csinalom a dolgaimat, mintha nem keresnel meg, de tudat alatt remelem. 

Valoszinuleg, mar eszrevetted, hogy nem vagyunk ismerosok. Kivancsi lennek mikor volt ez a pillanat, mit ereztel, es hogyan reagaltal. Talan egyszer kiderul. Holnap Andiekkal mesz futni, gondolom vagy nala vagytok vagy nalatok. Azt is el tudom kepzelni, hogy lementetek a srac szuleihez is Nyergesujfalura. A mai mezeskalacsos instaposztodnal kaptam egy laza szivinfarktust korulbelul, es hogy egy honap utan felraktal magadrol egy friss kepet. Ugyhogy megfogadtam ma, hogy csak 1 hetente nezek ra az adatlapodra. Remelem meg tudom allni, de iszonyatosan hianyzol. Ugy megolelnelek, es Te ugy megszoritanal kozben...De most csak azt erzem, hogy nem kapok levegot.


"Hello D ugynok. Te nem ismersz meg, de en mar ismerlek. Lenne egy kis jatek."

A szivunkkel.

 

blogra29.jpg

blogra28.jpg