Ebben az evben kivanom Neked, hogy...

Epp arrol elmelkedtem, hogy mennyire taposott meg lelkileg a srac, hogy mennyire serulhettel. Mennyire erezhetted azt, hogy el vagy veszve a vilagban. Hogy az elozo posztban emlitett felsorolasbol egyiket se tartottad be magadnak, mennyire gondoltad egyaltalan komolyan ezeket, hogy igy szembekopted magad. Es vajon miert? Sexert? Testileg ennyire kotodsz hozza? Azert hogy ujra megprobald megvaltoztatni a dolgokat ami megvaltoztathatatlanok? Hogy a tartozassal kapcsolatban megvaltoztasd a hozzaallasat? Hogy elhitesd magaddal, hogy passzol hozzad mikozben olyan sokmindent nem kapsz meg tole? Azert az intenziv 1 - 1.5 honapert ami a kapcsolat elejen szokott lenni es ide-ode kirandultok, programokat csinaltok?
Igazabol mindig visszakanyarodok az elozo posztban felsorolt valaszaidra szakitas utan par nappal. En elhittem neked mindent. Hogy azok a szavaid igazak es ugy is gondolod. Hogy teged nem lehet igy atbaszni a palankon ahogy a srac csinalta. Kibaszott nagy szardarab vagyok ezert tudom. De ha megis igazat mondtal, akkor megis mi a faszom tortent veled? Miert dobtad oda magad neki ujra, hogy hasznaljon ki? Es menyi ido utan fogod eszrevenni ezt?


(Kozben megneztem az adatlapodat, es pont abban a pillanatban valtottal profilkepet es most is mint minden egyes alkalommal szivrohamot kaptam, es hevesen vert a szivem amikor posztolsz valamit. Pedig valoszinuleg en nem szoktam eszedbejutni neked. Meg mindig megmozgatsz belulrol, pedig kuzdok ellened, hogy visszakapjam onmagamat. Hogy ujra tudjak epitkezni. Tobb idot kell toltsek magammal, hogy elfelejtselek. )

Sokszor kivantam ezalatt az idoszak alatt amiota julius ota bunteted magad, hogy barcsak meghaltam volna a rakban akkor, es nem kene ezt az iszonyatos lelki fajdalmat cipelnem amit adtal nekem. Mint mikor a korhazi agyon elcsigazottan fekve gondoltam rad, es erot adtal a folytatashoz, hogy kuzdenem kell. De igy kellett lennie, mert a felsobb ero ami letezik vagy nem ugy dontott, hogy meg dolga van velem.. Veled, Kettonkkel. Es nem erhet veget igy. Az a tudat eltet meg, hogy valamikor szakitani fogtok.
El kell veszitselek teljesen, hogy ujra szeretni tudjalak.

Nem akarok onsajnalatba esni, senki nem akar jarni egy buvalbaszott emberrel. De ez ami most van nem en vagyok. Nehez kimaszni a godorbol, most hogy ujra beleloktel, mint Leonidasz a perzsa hirnokot a 300-ban. Probalok megerosodni. Probalok erot epiteni, erot meriteni. Mikozben te Eplenyben turazol. Mikozben szivecsket kuld a srac a kozos prpfilkepetek ala. Mikozben instara teszel fel kozos kepet. ( a fekete sal van rajtad amit en vettem neked karacsonyra tavaly? ) Azon a kepen ugy nezel ki, mint Toth Gabi.
Proballak nem szeretni. Mert a szereteted most fajdalmat okoz. Probalok nem gondolni rad. Mert ha radgondolok magam elott latom ahogy szeretkeztek a pasival. Probalom elterelni a figyelmemet rolad. Mert "az ej sotet es tele iszonyattal. "

1 hete toroltelek le. Mintha evmilliok teltek volna el azota.


Ebben az evben kivanom Neked, hogy ismerd fel az eletedben az ertekes embereket akik szamara fontos vagy, es azokat az embereket akik csak kihasznalnak.

Magamnak pedig azt kivanom, hogy...

true_story60.jpg