Gondolatfoszlanyok

- Holnap 2 hete hogy nem neztem meg az adatlapodat. Ez a leghosszabb ido az elmult 5 evben. Nehez visszahelyezni magamat abba a szituacioba, hogy megint egyedul vagyok. Mert eddig akkor se voltam egyedul, amikor egyedul voltam. Mert mindig velem voltal valamilyen formaban.
Eleg sok idom szabadult fel igy, tobb idom lett masra.
Sikerult befuznom a szilveszteri pesti csajt egy estere, jobb volt, mint gondoltam. Mostanaban egyik csajt se hivtam fel, de vegul lebeszeltunk az exemmel egy estet. Es az egyik csaj is ramnyomult az edzoterembol, nem mondtam nemet. Vegulis a sex se volt rossz, nem tudom, hogy lesz-e folytatasa. Mindenesetre muszaj volt mar valamit csinalni, hogy eltereljem a gondolataimat rolad. Ez sikerult is, a heti edzesekkel egyutt ki tudtalak zarni a fejembol.
Bar altalaban ugy szokott lenni, hogy kizarlak az ajton, visszamaszol az ablakon.
Ez a mostani szunet ( szunet lenne vagy vegleges? ) arra jo, hogy elgondolkodj azon, hogy az eleted resze vagyok-e? Akarod-e, hogy az eleted resze legyek? Vannak-e olyan erzeseid, hogy mint ahogy te irtad, kicsiraznak iranyomban? Most biztos nincsenek. De inkabb nem gondolkodok megint ilyeneken, ovom magam a rossz gondolatoktol.
Most megint ugy erzem, hogy hianyzol. Nem tudom miert. Pedig nem kene. En biztos nem hianyzok neked.

- Januar 7. 21:24
Lajkoltad a boritokepemet 16 nap utan. Meglepett, mert varatlanul ert. Valoszinuleg csak ereztetni akartad velem, hogy gondolsz ram, es nem az volt hogy hianyzok neked, mivel latom, hogy egy kozos kep van kint profilkepnek a sraccal. Este veled almodtam. Vegig szeretkeztunk, csokoloztunk olelkeztunk. Meg masnap reggel is ereztem a boromon a tested erinteset es a csokod izet. Olyan valosagos volt.
Ezen a napon szakitottunk Dorival 8 evvel ezelott. Elvileg par nap csuszasszal most vagytok ujra 1 honaposak, vagy januar 2 fele felevesek. Egyaltalan nem erdekel, hogy megunnepeltetek-e, sex biztos volt.

- Fontos, hogy egy kapcsolatban legyen a ket felnek egy kozos hobbyja, igy azt az idot is kettesben, tartalmasan tudjak eltolteni amikor kikapcsolodnak. Ez nalunk az edzes. Szeretek edzeni. Te is szeretsz, de noszogatni kell ra neha. Az elozo evben arra rajottem kozben, hogy olyan csajt keresek aki edz.  Mert egy „civil” csaj nehezebbben fogadna el a sok dietas kajat meg azt az idot amit az edzoteremben toltok. Az is fontos, hogy a masikbol erot meritsunk, igy tamogatva egymast. Ez nalunk mukodik.
A masik fontos dolog a pozitiv gondolkodas. Igy ha hullamvolgy van, mindket fel a megoldason dolgozik, mert hisz abban, hogy kesobb jobb lesz es megoldodik a dolog. En ugy erzem, hogy pozitiv erzeseket valtunk ki egymasbol, ami elore visz.



- Valoszinuleg sose tudlak elfelejteni es mindig annyira foglak szeretni, es titkon varni hogy mikor irsz, es hogy te is ezt erzed. Es probaljuk meg, lesz ami lesz, vallalod a kockazatot miattam, hogy elveszithetsz.  Annyira hulyen erzem ilyenkor magam.
Tobbszor ereztem mostanaban, foleg ha buliban ittam par sort es elojonnek az erzelmeim, hogy annyira irnek neked, mert marhara hianyzol. De tudom, hogy nem lehet. Nem szabad. Te kell azt erezzed, hogy mar annyira hianyzok, hogy irni fogsz. Vajon tenyleg irni fogsz?
Ereztem, hogy nem fogsz irni se karacsonykor, se szilveszterkor, se nevnapomon. Csodalkoznek ha jovoheten irnal szulinapomkor.

- Az mindent elmond arrol, hogy mennyire szet vagy baszodva lelkileg, hogy a srac szart rad ebben a kapcsolatban, es megis visszamentel hozza. Ennyi erovel egy viragnak is mondhattam volna hogy szeretlek. Ez egy ordogi haromszog: En szeretlek teged, te szereted ot, o meg a kocsijat. A szakitas utan egy pillanatra fellebent a rozsaszin kod a szemedrol ami eltakarta a hibait, de visszaestel ugyanoda. Akkor edd meg amit foztel. Nem kivanok neked rosszat, csak azt, hogy tegyel magadban rendet. Mert folyton csak halasztgatod. Es rossz kapcsolatokba sodrodsz bele emiatt.

- Szulinapomra titkon varom hogy tobbet irj a boldog szulinapotnal, hogy hianyzom. Valami szivbol jovot. De valoszinuleg nem fogsz irni. Elore sajnalom.