Szamonkeresnek indult, nem tudom mi lett belole

Visszaolvastam a szakitas es a november vegi utolso beszelgetesunk kozti osszes uzenetedet.
Most vagy minden szavad egy hazugsag volt, vagy ilyen naiv vagyok hogy mindent elhittem neked, vagy hihetetlen komoly gondok vannak veled lelkiekben.

"Ő döntött így
reggel azt mondta, vége
3 perc se volt az egész"

Gondolom ezt mar regen elfelejtetted neki.

-"Most ossze vagyok zavarodva, nem vagyok kepes semmire es senkire ugy gondolni.
Nagyon megbantott a Peti. Most is ahogy irt annyira szemelytelen.
Ezzel megol belul. Es nem vagyok kepes hova tenni
Azt hiszem en itt befejeztem vele, nem irok tobbet neki."

Hat ez nem tarthatott tul sokaig :D

-"Talan,de csak talan, ha elolvassa a cikket,rajon, en is vagyok valaki Valaki szamara.
Es nem vagyok egy eldobhato rongy,ahogy most erzem magam.

Valahol sajnalom,hogy o is latja ezt a cikket,de mar mindegy,megosztottam.
Azert sajnalom,mert nem fogja erteni"

A rolam megjelent cikket is arra hasznaltad fel, hogy manipulald ot. Gratulalok hozza. A velem keszult riportot meg csak nem is lajkoltad. Ahogy a neked szolo Edes novemberes megosztasomat se, pedig tudtad hogy neked raktam ki, mivel november elejen beszeltunk rola...

-"Nem alarok sokaig vergodni, olyan ember miatt gyotorni magam,aki az elso nehezseg alkalmaval edobott. Ilyen ember mellett nem lennek biztonsagban. A szenvedesem oka a tudatlansag. Nem tudom elfogadni azt az indokot amit kaptam,es azt a nyers viszonyulast az egeszhez egyik naprol a masikra. De naprol napra jobb! Naprol napra erosebb leszek es ezt az energiat, a csalodottsagot, fajdalmat es maganyt egy szamomra hasznos dologba fogom olni. "

Hat nem is vergodtel sokat, miutan a metron meg a het elejen a vallamon sirtal, 3 nap mulva mar az o hianyzokos idezetet osztottad meg az uzenofaladon, ugyanazt a szamot tettek ki youtuberol. A felnis, mennyasszonyos Radio Face-s megosztas a falan olyan szanalmas probalkozas volt a vicceskedesre, hogy nekem egett a bor a pofamon helyetted.

-"Kell meg ido,hogy letisztazzam magamban a tortenteket es,hogy tanuljak belole. Leginkabb azt,hogy nem bizhatok meg az emberben,akit nem ismerek. Azt,hogy ebben a vilagban csak keveseknek nem elso a penz, hogy keveseknek elso a tisztelet es szeretet. Hogy nem mindenki kepes megtenni a masikert,amit kapott.. Hogy attol,mert diplomaja van valakinek,nem jelenti hogy eleg intelligens normalis emberi kapcsolat kialakitasara vagy a problemak megoldasara."

Azt maris kijelenthetjuk, hogy lofaszt se tanultal semmibol :) Pedig nagyon hangoztattad tobbszor is. Legalabb sajat magadnak ne hazudtal volna.

-"Most ahogy irtam labilis vagyok. Nem akarok es nem fogok olyat leirni,amit kesobb maskepp fogok erezni/gondolni,mert most rettenetes szeretethianyban egek. De azt tudnod kell,hogy 1500km tavolsagbol is sokkal tobb szeretete kapok Toled,mint ebben a kapcsolatban kaptam."
 
Eleted legnagyobb hazugsaga volt nekem. Nem tudom mivel erdemeltem ki, hiszen en mindig 100 szazalekot adtam neked magambol, lehet ez volt a hiba. Ha akkor se kaptal tul sok szeretetet tole vajon most mennyit kaphatsz? Koltoi kerdes volt...

-"Szerettem ot, szeretem most is,de igyekszem megerteni es atlatni,ami tortent. Annyiszor kihasznaltak mar,hogy azt hiszem ez volt az utolso,amit elbirtam. Nem megy tovabb. "

Plusz egy a raadas most. Nyilvan most se veszed eszre, mert nem tanultal az egeszbol semmit.

Valamikor mondtad, hogy te akkor leszel szerelmes, ha jo a sex. Ez a kapcsolat pont jol bizonyitja, hogy mennyire nem mukodik semmi, ha csak a sex jo. Csak a szerelem miatt nem latod a reszleteket.
Egy olyan kapcsolatban ami erzelmi alapokon nyugszik a sex is jobb lehet, mivel ismerem a masikat, tudom, hogy mit igenyel, mire van szuksege a sexben. Amirol te beszelsz az a kurogepek alma, mivel barmikor visszalehet jarni dugni, mert jo a sex ezert ha nem vagy eleg eros, es erzelmileg kotodsz hozza elhiszed azt amit mond, es hopp maris a bugyidban van. Ezzel nem is lenne semmi gond, ha helyen kezelned a dolgokat, sexkapcsolatkent. De ebben nincs tobb, csak te gondolod bele. A matchboxkiraly is biztos elvezi a helyzetet :)
Valahol a kismilliomodik eset utan talan eszreveszed, hogy kihasznaltak erzelmileg, es vegiggondolod az eletedet, hogy mit baszol el folyton. De addig biztos nem fogsz tisztan latni, amig nem tori ossze a szived ujra. 
Kivanom, hogy eljojjon ez az ido is az eletedben.

-"Egyelore sodrodom,igyekszem a jo iranyba. Befele fordulni, megtalalni azt az onmagam,aki nem fugg mastol. "

Az igazsag az, hogy olyan sok mindent irtal le, es egyet se sikerult megvalositani. 
Ha csak ebbol a par dologbol indulnek ki milyen anya lehetsz majd? Milyen feleseg lehetsz majd? Milyen ember vagy? Ki volt az az ember akit 2011 aprilis ota ismertem es a legjobb baratom volt? Hol van az az ember? Mi a geci tortent veled ebben a nem mukodo kapcsolatban? Mi a geci van veled most ebben a nem mukodo kapcsolatban? Mi a faszom tortenik? Mint egy kibaszott remalomban csak kapkodom a fejemet.
Vissza akarom kapni azt a lanyt aki valojaban vagy. Nezz le az oldaladon levo tetkora es olvasd el tobbszor, hogy mi van odairva. Es most olvasd el meg egyszer. Es megegyszer. Nagyon rossz hatassal van rad ez a kapcsolat.


Remelem rendezni tudod magadban a dolgokat, mert igy sose lesz egy normalis komoly kapcsolatod.
Eddig magamat sajnaltattam, de igazabol teged sajnallak. Nem eleg, hogy meg magadat se ismered rendesen, de teljes kaosz uralkodik a lelkedben. Kislany vagy. Eloszor magadat kene rendbe tegyed belulrol, mert ha igy folytatod minden jo embert elmarsz melloled. Es csak ilyen matchboxkiralyok maradnak. Jo uton haladsz, hogy teljesen elveszitsuk egymast barmilyen szempontbol.

Volt-e egyaltalan egy oszinte mondatod hozzam az elmult 2 honapban? 
Kivancsi vagyok mikor jutok eszedbe, hogy irsz is. 
Kowalsky koncert utan ha ott leszel? Nevnapomkor? Szilveszterkor? Szulinapomkor? Eszedbejutok-e egyaltalan valamikor?

Kurva nagyot csalodtam benned.
Most egy darabig biztos nem tudok megbizni benned.
Bar lehet nem is beszelunk tobbet, mert nem keresel.
Sajnalom, hogy beleestel ennek a sracnak a csapdajaba. Vajon ki tudsz-e jonni belole?
Es vissza tudod-e nyerni a bizalmamat?

Ennel a sracnal sose leszel az elso helyen, mert o az autokba szerelmes.
Ha tippelnem kene minden ugy lesz mint eloszor, a srac radun ahogy lecsengett a karacsonyi-szilveszteri porges, mint a nyar vegen, es ujra jonnek az unalmas hetkoznapok. Valentin nap elott vagy utan megint kidob. Es talan utana vegre a feldolgozas szakaszaba lepsz. Talan...


blogra32.gif

blogra33.gif